UC Browser 7.8 for Blackberry Released(UC Browser 7,8 cho Blackberry Phát hanh)

justdeepak

Thành viên
Tham gia
31/5/2011
Bài viết
3
After the presence on nearly every major platform, UC Browser now released the official version for Blackberry to take the last piece of the cake. Opera Mini has the reason to be afraid of this release, because the newly release marked that UC Browser has invaded all its battle fields.
06.png
09.png

05.png

You could download this version at wap.ucweb.com directly from your handset.

By a test on UC Browser for BB, I found that it succeed all the good features from the traditional UC Browser version, such as the fast speed, traffic saving, powerful downloading function, and all the user experience oriented features. Let’s take a deeper look at it.

Fast speed is always the label of UC Browser
I have tested the T1 & T3 for both Opera Mini & UC Browser on Yahoo & New York Times, UC Browser has an obvious advantage over Opera Mini from the following table, about 2 seconds lead is showed.
02.png

Save your 85% of the traffic charge by the cutting edge compression technology
From the following test chart you could find that UC Browser save more than 30% of the traffic than Opera Mini, which means you could save about 30% of your spend on the tariff to your operators.
03.png

Start Page Site Navigation, to access to your favorite site with one click, no need to input URL
Considering the small keyboard and inconvenience of the handset input, UC Browser has provided the site navigation, which put most popular site in the start page, in order to make users can save the input to get access to their favorite sites.
10.jpg
01.jpg

Powerful download manager supporting download large file & multiple task & pause/resume
A lot of users in the developing countries may find that it is really hard to download large file due to the limited of the operators. However, with UC Browser, I am happy to tell you that you need no longer about the large file, because UC Browser supports the multi-tread download to get over the limit from operators. Moreover, the pause/resume function can make you don’t lose the downloading when the network is not good.
04.jpg
13.jpg

A lot of User Experience Oriented Features
UC Browser for BB supports “remember current page” & “clear all browser history” operation, close tab with right bottom, open the “menu” operation while loading page, to make more smooth operation in low level handset.
12.png
08.png

Also, UC Browser for BB supports to change the theme to make your browser more personalized.
07.png
11.png

Download right now at UC Browser - Blackberry - UC Mobile Ltd.

Or you can download by your OS. (Remember to select the right os version,you can get OS information through "Option" ->"about" on your phone)
If your phone is touch screen, use the OS4.7 Version.
Introduct Blackberry UC BrowserUC Browser for BlackBerry OS 4.7 7.8.0.95
If your phone OS version is higher than 4.5(including 4.5) and not touch screen , select OS4.5 Version
Introduct Blackberry UC BrowserUC Browser for BlackBerry OS 4.5 7.8.0.95
If your phone OS version is lower than 4.5 and not touch screen , select OS4.2 Version .
Introduct Blackberry UC BrowserUC Browser for BlackBerry OS 4.2 7.8.0.95


Sau khi sự hiện diện trên nền tảng gần như mọi, trình duyệt UC bây giờ phát hành phiên bản chính thức cho Blackberry để có những mảnh cuối cùng của bánh. Opera Mini có lý do gì để sợ của phiên bản này, bởi vì việc phát hành mới được đánh dấu UC trình duyệt đã xâm nhập vào tất cả các lĩnh vực cuộc chiến.

Bạn có thể tải về phiên bản này tại wap.ucweb.com trực tiếp từ điện thoại của bạn.

Một thử nghiệm trên trình duyệt UC BB, tôi thấy rằng nó thành công tất cả các tính năng tốt từ phiên bản trình duyệt UC truyền thống, chẳng hạn như tốc độ nhanh, tiết kiệm lưu lượng truy cập, chức năng tải về mạnh mẽ, và tất cả các tính năng trải nghiệm người dùng theo định hướng. Chúng ta hãy có một cái nhìn sâu hơn vào nó.

Nhanh tốc độ luôn luôn là nhãn của UC Browser
Tôi đã thử nghiệm T1 & T3 cho cả Opera Mini trình duyệt UC trên Yahoo New York Times, trình duyệt UC có một lợi thế rõ ràng hơn Opera Mini từ bảng sau đây, khoảng 2 giây dẫn được thể hiện.

Tiết kiệm 85% phí giao thông bằng công nghệ nén cắt cạnh
Từ biểu đồ thử nghiệm sau đây, bạn có thể thấy rằng trình duyệt UC tiết kiệm hơn 30% lưu lượng truy cập hơn so với Opera Mini, có nghĩa là bạn có thể tiết kiệm khoảng 30% chi tiêu của bạn vào Biểu thuế cho các nhà điều hành của bạn.

Bắt đầu Navigation Trang Trang, để truy cập vào trang web yêu thích của bạn với một cú nhấp chuột, không cần phải đầu vào URL
Xem xét bàn phím nhỏ và bất tiện của các đầu vào thiết bị cầm tay, trình duyệt UC đã cung cấp điều hướng trang web, trang web phổ biến nhất trong các trang bắt đầu, để làm cho người dùng có thể tiết kiệm đầu vào để có được truy cập vào các trang web yêu thích của họ.

Quản lý download mạnh mẽ hỗ trợ tập tin tải về lớn và nhiệm vụ nhiều tạm dừng / tiếp tục
Rất nhiều người sử dụng trong các nước đang phát triển có thể thấy rằng nó thực sự là khó để tải tập tin lớn do hạn chế của các nhà khai thác. Tuy nhiên, với UC Browser, tôi hạnh phúc để cho bạn biết rằng bạn không còn cần phải về tập tin lớn, bởi vì trình duyệt UC hỗ trợ tải về nhiều bước đi để có được vượt quá giới hạn từ các nhà khai thác. Hơn nữa, chức năng tạm dừng / tiếp tục có thể làm cho bạn không bị mất

Rất nhiều của người dùng Kinh nghiệm tính năng định hướng
UC Browser cho BB hỗ trợ "nhớ trang hiện tại" & "rõ ràng tất cả lịch sử trình duyệt" hoạt động, đóng tab dưới cùng bên phải, mở "menu" hoạt động trong khi tải trang, làm cho hoạt động trơn tru hơn trong điện thoại cấp thấp.

Ngoài ra, UC Browser cho BB hỗ trợ để thay đổi chủ đề để làm cho trình duyệt của bạn cá nhân hoá nhiều hơn.

Tải về ngay bây giờ tại wap.ucweb.com
 
Cũng thấy nhiều người là dùng thích với nhanh lắm nhưng chưa tải về dùng bao giờ cả :P chắc tối nay phải xem xét lại mới được
 
×
Quay lại
Top